-10% na prvu kupovinu

Učlani se u Gomez Club i uzmi -10% na novu kolekciju i -5% na snižene modele već od prve kupovine. Članstvo u elitnom šoping klubu Gomez Club donosi i druge pogodnosti.

 

Besplatna isporuka

Kupovina u internetskoj trgovini Gomez je jednostavna i sigurna. Narudžbe šaljemo u roku 24 sata preko pouzdane kurirske tvrtke. Za narudžbe vrijednosti preko 500 HRK isporuka je potpuno besplatna

 

Popis želja
KORISNIČKA PODRŠKA

Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

Nakon isporuke paketa, dobit ćete e-mailom link koji omogućuje praćenje pošiljke.  Status pošiljke je moguće provjeriti također na ovoj stranici GLS ili pozivom Službe za korisnike  Ukoliko želite da Vas kurir kontaktira prije dostave paketa, molimo da to navedete prilikom naručivanja. Ipak ovo nije obaveza kurira stoga preporučujemo da na dan dostave kontaktirate GLS i dogovorite detalje.

Na dan kada Gomez šalje pakete, do 23:59 sati, možete sami promijeniti adresu isporuke klikom na link za praćenje i biranjem postavke Flex-Delivery Service.

U najboljem slučaju paket će Vam bit dostavljen osobno. Potpisom na ručnom skeneru kurira GLS potvrđujete preuzimanje paketa. U slučaju da niste kod kuće, drugi član obitelji ili domaćinstva smije preuzeti paket umjesto Vas.

U slučaju da ne možete osobno preuzeti paket, postoji mogućnost da date svoj pristanak da GLS ostavi paket kod nekog od susjeda u kojeg imate povjerenja. Ukoliko ni Vi ni on ne možete preuzeti paket (a uz paket nisu vezane dodatne usluge poput plaćanja pouzećem), GLS će ostaviti paket u najbližem depou, gdje će paket čekati 9 dana da ga preuzmete.  Informaciju o adresi depoa naći ćete na obavijesti od kurira.

Ponovna dostava će se izvršiti u slučaju da se paket ne može ostaviti u susjedstvu, a u blizini ne postoji depo. Kurir će postupati kao kod prvog pokušaja dostave. Ukoliko ponovna dostava ipak neće biti moguća, GLS će vratiti paket u podružnicu, pa će biti vraćen u Gomez nakon 10 radnih dana.


Ovo se događa iznimno rijetko, ipak ukoliko vaša pošiljka stigne oštećena, molimo da odmah zatražite od prijevoznika da napiše izvještaj o stanju pošiljke i okolnostima nastanka štete, te da nas u takvom slučaju odmah kontaktirate.


Za svaku kupovinu ispostavljamo račun, a na zahtjev možemo ispostaviti račun s PDV-om. 


Kako biste kreirali račun, morate se registrirati. Dovoljno je samo nekoliko jednostavnih koraka. Možete to učiniti ovdje.

Detaljne informacije u vezi otvaranja i korištenja Korisničkog računa u našoj internetskoj trgovini dostupne su u našim Općim Uvjetima.

 

Mjerimo svaki kod nas dostupni proizvod. Tablica veličina koju možeš naći na kartici proizvoda nije za primjer - sadrži stvarne dimenzije proizvoda. Dovoljno da izmjerite stvar iz svog ormara i usporedite dimenzije s onima na našoj stranici. Naravno, ukoliko nešto neće odgovarati, u roku od 14 dana od dana preuzimanja paketa možete vratiti robu bez razloga, koristeći pravo na raskid ugovora. Detalje informacije vezane uz raskid ugovora naći ćete u Općim uvjetima.


Svi modeli koji su dostupni u našem sustavu, dostupni su i u našem skladištu. Isporuka se obično vrši u roku 24 sata radnim danom.


Ukoliko imate pitanja vezana uz isporuku robe, vrijeme, trošak dostave, vrijeme dostave, osobno preuzimanje, odgovore ćete naći u kartici Korisnička podrška. U trenutku isporuke paketa dobit ćete e-mail s potvrdom.

Ukoliko imate pitanja vezana uz promjene opcija isporuke/plaćanja, kako platit karticom, poteškoće s prijavom, plaćanjem, drugom adresom za dostavu, kasnijom dostavom, spajanjem narudžbi, otkazivanjem narudžbi itd - molimo da kontaktirate našu Korisničku podršku.

 

OSTALE TEME KORISNIČKE PODRŠKE: