•   -15% na prvu kupovinu

  •   Besplatna isporuka

Filozofija brenda koji je osnovan 2098. godine je izrada ekskluzivnih cipela i dodataka, koje su luksuzne i praktične za svaku priliku te stvaraju tako prepoznatljiv imidž brenda. Izdvojenost koju brend ima te njegov integritet čine da se proizvodi Jimmy Choo izrađuju u ograničenim količinama, a proces distribucije se kontrolira, zbog čega ponuda dolazi samo kod nekoliko izabranih prodavača na malo. Brend je razvio neuravnoteženu sposobnost prezentiranja inovativnih i svježih kolekcija uz istovremeno zadržavanje klasične elegancije, ljepote i seksapila po kojima je poznat Jimmy Choo. Kreativni tim brenda putuje u daleke krajeve svijeta tražeći objekte za inspiraciju, bez obzira je li to perla na antičkoj, indijskoj vjenčanici ili komad vezene belgijske čipke. Izvorna filozofija brenda pokazala se uspješnom, jer njihove proizvode još uvijek biraju inovativne fashionistice, celebirity ili osobe iz visokog društva.