-10% na prvu kupovinu

Učlani se u Gomez Club i uzmi -10% na novu kolekciju i -5% na snižene modele već od prve kupovine. Članstvo u elitnom šoping klubu Gomez Club donosi i druge pogodnosti.

 

Besplatna isporuka

Kupovina u internetskoj trgovini Gomez je jednostavna i sigurna. Narudžbe šaljemo u roku 24 sata preko pouzdane kurirske tvrtke. Za narudžbe vrijednosti preko 500 HRK isporuka je potpuno besplatna

 

Reklamacije

Gomez ima obavezu dostaviti Klijentu, koji je potrošač, robu bez grešaka i odgovoran je za materijalne i pravne nedostatke, ukoliko prodavana roba ima greške. 

Ukoliko roba koju ste dobili ima grešku koju ste uočili prije isteka roka od 2 godine od dana preuzimanja, molimo da grešku prijavite (možete za to iskoristiti obrazac za reklamacije, koji se nalazi ovdje) te nam vratite robu na našu adresu:

No Limit (GOMEZ RETURN) c/o. 
A2B Express Logistika d.o.o.
Poštanska 3F, 
10410 Velika Gorica, 
Hrvatska

Poštarinu snosi klijent. Pošiljke poslane s iznosom pouzeća bit će vraćene klijentima, pa povrat robe se neće realizirati. Molimo da pakete ne dostavljate osobno - paket mora biti poslan, najbolje preporučeno uz potvrdu, koja omogućuje praćenje paketa. Iz navedene adrese paket će biti preusmjeren u Gomez. U slučaju nedoumica molimo da kontaktirate Korisničku podršku.

 

Molimo da u prijavi navedete svoje kontakt podatke, kako bismo Vas mogli kontaktirati za potrebe rješavanja reklamacije, te da navedete u prijavi dokumente ili podatke koje će omogućiti identifikaciju sklopljenog s nama ugovora o prodaji (np. račun, broj narudžbe i drugo). Preporučujemo da priložite račun ili račun R1 jer će to ubrzati proces rješavanja reklamacija, ipak to nije obavezno.

Reklamaciju ćemo razmotriti u roku od 14 dana od dana prijave iste. Klijent će biti obaviješten o načinu razmatranja reklamacije pismeno, e-mailom ili sms porukom.

Detaljne informacije vezane uz reklamacije možete naći u Općim uvjetima.

Gomez ne daje jamstvo na prodavanu robu.

OSTALE TEME KORISNIČKE PODRŠKE: