Gomez ima obavezu dostaviti Klijentu, koji je potrošač, robu bez grešaka i odgovoran je za materijalne i pravne nedostatke, ukoliko prodavana roba ima greške.
Ukoliko roba koju ste dobili ima grešku koju ste uočili prije isteka roka od 2 godine od dana preuzimanja, molimo da grešku prijavite (možete za to iskoristiti obrazac za reklamacije, koji se nalazi ovdje) te nam vratite robu na našu adresu:
Gomez (GLS)
R - Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Croatia
Molimo da pošiljke s povratom robe šaljete putem hrvatske pošte.
Poštarinu snosi klijent. Pošiljke poslane s iznosom pouzeća bit će vraćene klijentima, pa povrat robe se neće realizirati. Molimo da pakete ne dostavljate osobno - paket mora biti poslan, najbolje preporučeno uz potvrdu, koja omogućuje praćenje paketa. Iz navedene adrese paket će biti preusmjeren u Gomez. U slučaju nedoumica molimo da kontaktirate Korisničku podršku.
Molimo da u prijavi navedete svoje kontakt podatke, kako bismo Vas mogli kontaktirati za potrebe rješavanja reklamacije, te da navedete u prijavi dokumente ili podatke koje će omogućiti identifikaciju sklopljenog s nama ugovora o prodaji (np. račun, broj narudžbe i drugo). Preporučujemo da priložite račun ili račun R1 jer će to ubrzati proces rješavanja reklamacija, ipak to nije obavezno.
Reklamaciju ćemo razmotriti u roku od 14 dana od dana prijave iste. Klijent će biti obaviješten o načinu razmatranja reklamacije pismeno, e-mailom ili sms porukom.
Detaljne informacije vezane uz reklamacije možete naći u Općim uvjetima.
Gomez ne daje jamstvo na prodavanu robu.