•   -15% na prvu kupovinu

  •   Besplatna isporuka

Reklamacije

Gomez ima obavezu dostaviti Klijentu, koji je potrošač, robu bez grešaka i odgovoran je za materijalne i pravne nedostatke, ukoliko prodavana roba ima greške. 

Ako želite vratiti primljenu robu, iskoristite besplatni povrat putem DPD-a ili nam pošaljite proizvod na vlastiti trošak.

 

Molimo da u prijavi navedete svoje kontakt podatke, kako bismo Vas mogli kontaktirati za potrebe rješavanja reklamacije, te da navedete u prijavi dokumente ili podatke koje će omogućiti identifikaciju sklopljenog s nama ugovora o prodaji (np. račun, broj narudžbe i drugo). Preporučujemo da priložite račun ili račun R1 jer će to ubrzati proces rješavanja reklamacija, ipak to nije obavezno.

Reklamaciju ćemo razmotriti u roku od 30 dana od dana prijave iste. Klijent će biti obaviješten o načinu razmatranja reklamacije pismeno, e-mailom ili sms porukom.

Detaljne informacije vezane uz reklamacije možete naći u Općim uvjetima.

Gomez ne daje jamstvo na prodavanu robu.

OSTALE TEME KORISNIČKE PODRŠKE: