-15% na prvu kupovinu

Pridruži se GomezClub i uzmi 15% popusta na nove proizvode pri prvoj kupnji i -5% na snižene modele već od prve kupovine. Članstvo u elitnom šoping klubu Gomez Club donosi i druge pogodnosti.

 

Besplatna isporuka

Kupovina u internetskoj trgovini Gomez je jednostavna i sigurna. Narudžbe šaljemo u roku 24 sata preko pouzdane kurirske tvrtke. Za narudžbe vrijednosti preko 500 HRK isporuka je potpuno besplatna

 

POVRAT ROBE

U slučaju bilo kakvih pitanja molimo da kontaktirate Korisničku podršku Gomez. Ujedno molimo da ne kontaktirate Packeta International, jer je to tvrtka koja posreduje u dostavi. Gomez eksluzivno vrši zaprimanje i razmatranje povrata robe/reklamacija.

Zahtjev za raskid ugovora

Zahtjev za raskid ugovora

Ispuni obrazac za raskid ugovora, koji se nalazi na našoj internetskoj stranici.

KONTAKT:

[email protected]

Možeš također raskinuti ugovor online ili sam sastaviti izjavu o raskidanju ugovora.

Pakiranje

Pakiranje

Da Ti olakšamo, prilagodili smo kutiju za ponovo slanje. Stavi u kutiju proizvode koje želiš vratiti skupa s ispunjenim Zahtjevom za raskid ugovora ili vlastitom izjavom o raskidu ugovora te po mogućnosti presliku računa i zatvori paket.

Slanje

Slanje

Postoje 2 načina povrata:

a) poštom preporučeno na adresu

Gomez (GLS)
R - Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Croatia

b) GLSom besplatno sukladno uputama s nižeg linka - u tom slučaju klijent mora isprintati naljepnicu i paket odnijet na jednu od lokacija GLS.

Povratna poštarina

Povratna poštarina

Ukoliko ste se odlučili paket poslati poštom ili kurirom poštarinu snosi klijent. Pošiljke poslane s iznosom pouzeća bit će vraćene klijentima, pa povrat robe se neće realizirati. Molimo da pakete ne dostavljate osobno - paket mora biti poslan, najbolje preporučeno ili kurirom uz potvrdu, koja omogućuje praćenje paketa. Iz navedene adrese paket će biti preusmjeren u Gomez. U slučaju nedoumica molimo da kontaktirate Korisničku podršku. 

Ukoliko ste se odlučili paket dostaviti u GLS, molim da pratite upute koje se nalaze na nižem linku za raskidanje ugovora.

Popis lokacija GLS: https://gls-group.eu/HR/hr/trazi-skladiste

Povrat sredstava

Povrat sredstava

Nakon zaprimanja Zahtjeva za raskid ugovora, vratit ćemo Ti uplatu na bankovni račun, ukoliko pristaneš. Cijeli proces može trajati do 14 dana s time da se može produžiti dok ne dobijemo vraćene proizvode ili dokaz da su poslani.

DETALJNI OPIS PROCEDURE ZA POVRAT ROBE I NOVACA

  1. Povrat kupljene robe može biti izvršen najkasnije u roku od 30 kalendarskih dana do dana preuzimanja paketa. Roba, koja se vraća ne smije imati tragove korištenja i mora biti u izvornom stanju sa svim originalnim etiketama.
  2. Raskid ugovora možete izvršiti na dva načina:
  1. Putem obrasca online, koji je dostupan:
    1. Za registrirane klijente na adresi https://gomez.hr/hr/return/index
    2. Za neregistrirane klijente na adresi https://gomez.hr/hr/returnOrder
  2. Putem Zahtjeva za povrat robe, koji je priložen u paketu. Obrazac također možete ispisati Dostupan je za preuzimanje na adresi https://gomez.pl/upload/HRterms/6_Obrazac_formular_raskidanja_ugovora_HR.pdf
  1. Molimo da ispunite obrazac označavajući proizvod, koji vraćate te razlog povrata. Također molimo da upišete broj računa za povrat sredstava u međunarodnom obliku IBAN. Možete navesti i drugi broj računa (putem kojeg nije obavljena kupovina) zajedno s imenom i prezimenom vlasnika tog računa.
  2. Molimo da Zahtjev za povrat robe priložite u paket skupa s robom, koju vraćate. Za slanje možete iskoristiti kutiju Gomez, u kojoj ste dobili narudžbu i koja je za to prilagođena. Ukoliko maknete zaštitu na ljepljivoj traci, koja se nalazi unutar kutije, moći ćete ponovno sigurno zatvoriti kutiju.
  3. Molimo da na kutiju stavite točnu adresu za povrat, koja je navedena niže. Adresu možete prepisati ručno ili ispisati i zalijepiti. U slucaju povrata GLSom naljepiti naljepnicu koju posaljemo mailom ili koja ce biti prikazana na ekranu.

Gomez (GLS)
R - Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Croatia

  1. Povrat je potrebno izvršiti preporučenom pošiljkom o svom trošku. Molimo da obratite pozornost da Vam se izda potvrda o slanju skupa s brojem za praćenje pošiljke, koji će Vam omogućiti samostalno praćenje Vaše pošiljke. Zahvaljujući tome, imat ćete garanciju da je paket dostavljen u prikupno skladište.
  2. Obavještavamo, da u slučaju slanja poštom, pošiljke poslane na trošak primatelja ili s iznosom pouzeća, neće biti zaprimljene, također ne snosimo troškove slanja. Paketi, koji će biti tako poslani, će biti vraćeni pošiljatelju. Istovremeno rok od 14 dana za povrat robe teče dalje te može doći do isteka tog roka.
  3. Nakon što paket stigne na navedenu adresu, paket će biti preusmjeren u centralu Gomez o našem trošku. Proces se vrši 2 puta tjedno, što može produžiti vrijeme zaprimanja i razmatranja povrata te povrata sredstava. Molimo za Vaše razumijevanje, jer je logistički proces isplaniran tako, da minimalizira Vaš trošak i olakša povrat.
  4. Nakon primitka roba će biti pregledana i verificirana. Obavijest o zaprimanju Vašeg povrata dobit ćete na e-mail adresu navedenu prilikom naručivanja.  Povrat sredstava će biti izvršen nakon pozitivne verifikacije stanja vraćene robe u maksimalnom roku od 30 dana od datuma primitka povrata u centrali Gomez (ne od trenutka slanja paketa s povratom).

 

 

 

OSTALE TEME KORISNIČKE PODRŠKE: