Zahtjev za raskid ugovora
Ispuni obrazac za raskid ugovora, koji se nalazi na našoj internetskoj stranici.
KONTAKT:
[email protected]
Možeš također raskinuti ugovor online ili sam sastaviti izjavu o raskidanju ugovora.
Pakiranje
Da Ti olakšamo, prilagodili smo kutiju za ponovo slanje. Stavi u kutiju proizvode koje želiš vratiti skupa s ispunjenim Zahtjevom za raskid ugovora ili vlastitom izjavom o raskidu ugovora te po mogućnosti presliku računa i zatvori paket.
Molimo da uklonite sve etikete koje se na njemu nalaze. Ostavljanje prethodne etikete može uzrokovati da će se obrada povrata produžiti ili se paket može izgubiti.
Slanje
Postoje 2 načina povrata:
a) poštom preporučeno na adresu
Gomez (GLS)
R - Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Croatia
b) GLSom besplatno sukladno uputama s nižeg linka - u tom slučaju klijent mora isprintati naljepnicu i paket odnijet na jednu od lokacija GLS
Povratna poštarina
Ukoliko ste se odlučili paket poslati poštom ili kurirom poštarinu snosi klijent. Pošiljke poslane s iznosom pouzeća bit će vraćene klijentima, pa povrat robe se neće realizirati. Molimo da pakete ne dostavljate osobno - paket mora biti poslan, najbolje preporučeno ili kurirom uz potvrdu, koja omogućuje praćenje paketa. Iz navedene adrese paket će biti preusmjeren u Gomez. U slučaju nedoumica molimo da kontaktirate Korisničku podršku.
Ukoliko ste se odlučili paket dostaviti u GLS, molim da pratite upute koje se nalaze na nižem linku za raskidanje ugovora.
Popis lokacija GLS (povrat u paketomat nije moguć):
https://gls-group.eu/HR/hr/trazi-lokaciju
Povrat sredstava
Nakon zaprimanja Zahtjeva za raskid ugovora, vratit ćemo Ti uplatu na bankovni račun, ukoliko pristaneš. Cijeli proces može trajati do 14 dana s time da se može produžiti dok ne dobijemo vraćene proizvode ili dokaz da su poslani.
DETALJNI OPIS PROCEDURE ZA POVRAT ROBE I NOVACA
Gomez (GLS)
R - Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Croatia