-15% na prvu kupovinu
Pridruži se GomezClub i uzmi 15% popusta na nove proizvode pri prvoj kupnji i -5% na snižene modele već od prve kupovine. Članstvo u elitnom šoping klubu Gomez Club donosi i druge pogodnosti.
Besplatna isporuka
Kupovina u internetskoj trgovini Gomez je jednostavna i sigurna. Narudžbe šaljemo u roku 24 sata preko pouzdane kurirske tvrtke. Za narudžbe vrijednosti preko 500 HRK isporuka je potpuno besplatna.
U travnju 2005. godine, godinu dana nakon napuštanja Gucci Group, dizajner Tom Ford je objavio da pokreće brend pod svojim imenom i prezimenom. Kao predsjednik i generalni direktor Tom Ford International, Ford je objavio suradnju s Marcolin Group, svjetskim liderom industrije naočala, u svrhu proizvodnje i distribucije dioptrijskih okvira i sunčanih naočala pod brendom TOM FORD. Istovremeno Ford i njegov suvlasnik - Domenico De Sole - objavili su da su započeli suradnju s tvrtkom Estee Lauder, koja je trajala mnogo godina. Prva faza suradnje počela je u studenom 2005. godine, a njezin rezultat je bila zajednička kolekcija dvaju brendova. U drugoj fazi, godinu dana kasnije, Tom Ford i Estee Lauder kreirali su i uveli na tržište neovisnu kolekciju mirisa i kozmetike pod brendom Tom Ford Beauty, pa su tako kreirali karakterističan miris „Black Orchid“, a poslije "Black Orchid Voile De Fleur".